Until my heart stopped beating

Jag kom precis hem, och jag kan säga att trean var bäst av dom alla. Så underbar kärlekshistoria. Jag började nästan gråta. Tårarna kom inte. Men dom var väldigt nära. Gosh, jag hatar att läsa böcker. Dock känner jag mig lite tvingad till att läsa Twilight böckerna, eftersom många säger att böckerna är bättre än filmerna. Jag vill fatta mig en egen uppfattning. Ni som tänkt hoppa över att se Eclipse kommer att missa någonting iallafall. Det kan jag lova er. Efter bion hade jag tänkt gå snabbt till Gina tricot och köpa mig en till baseboll jacka, men jag hade inte orken. Jag var trött. Hade huvudvärk och ville hem. Så det får bli någon annan dag istället. Blev heller inte många bilder idag, och eftersom att jag kände att idag var ingen dag som jag fastnar på bild, så får ni en bild som jag tog på min lillasyster istället.   


                                                                    ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0