Usel uppdatering

Hej mina kära läsare! :) som inte är så många ännu..

Men iallafall. Jag har inte bloggat alls idag, och det var inte bra gjort av mig. Jag vet. Fast det är min blogg, så egentligen ska jag inte ens känna någon direkt press för det. Dock vill jag ju blogga, och bloggar just för min egna skull. Men idag har jag helt enkelt inte haft någon tid alls, förens nu.

Idag har jag varit med mina kära vänner Issa och Carro. Vi gjorde inte direkt så mycket, gick till ett dagis och töntade oss lite. Men känner man oss så blir man inte så förvånad ;) för vi tre är ganska töntiga tillsammans, haha. Men runt halv 6 drog jag hem, bytte kläder och sen kom våra gäster som skulle komma. Vet inte vilka dom var, men några som mamma och pappa kände. Sen tänkte jag träffa en gammal vän ifrån sollentuna som jag umgicks med en hel del förut, men det blev inte så. Ska träffa henne imorgon istället. Därför hade jag tänkt ta och lägga mig ner snart och börja läsa första boken av Twilight. Jag som hatar att egentligen läsa. Får se hur det går. Eftersom min lillasyster åker till spanien inatt, så kommer jag inte kunna vara med henne heller, lite avis alltså. Först åka till spaninen, sen komma hem, dagen efter fyller hon år, sen dagen efter det drar vi till turkiet. Kan det bli mer lyckat för hennes del? nej, jag tror inte det, haha.

Det var någonting mer jag skulle säga.... men jag har helt glömt bort vad det var. Så jag slutar här. Ska gå och ta det lite lugnt nu, skriver nog snart igen. Puss.... och jag kan tydligen inte ladda upp bilder heller. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0