I'm back

Ny start. Samma blogg. Men med ett annat utseende. Ja, jag kan inte slita mig ifrån mitt bloggnamn riktigt. Känner att det är liksom jag på något sätt. Men däremot kände jag att jag behövde börja om på nytt ännu en gång efter min långa bloggpaus. Just nu känns det bra. Denna gång vill jag verkligen. Så vad ska jag säga? klockan är halv 2 och jag kan verkligen inte sova. Jag är inte trött. Inte ett dugg. Så jag gjorde en ny design, inte alls nöjd, men den får duga ett tag iallafall. Nu ska jag ta bloggen på allvar. Jag behöver någonstans att skriva av mig. Så mina vänner, välkommen till en blogg. Om mig. Pernilla karlsson. Som kommer handla om mitt ganska vanliga sexton åriga liv. För det är precis vad jag är. En helt vanlig sextonåring i sina bästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0